UMAG – Mnogo mojih prijatelja ali
i ja osobno iskusili smo puno puta kontaktiranje oglasa koji nisu bili dovoljno
dobro sastavljeni. Pojavom facebooka ponudila se mogućnost oglašavanja svima i
svugdje. Često puta, rekao bih prečesto ti oglasi nisu uopće učinkoviti. Razlog
je jednostavan, oglasi nemaju sve što bi trebali imati, a kontakt s oglašivaćem
je gotovo nemoguć ako nema broja za kontakt. Taj problem je posebno zanimljiv
kada ste u pokretu, često i u drugom mjestu gdje pokušavate doći do prodavača koji nešto
prodaje, a on nije na mreži. Tada je broj za kontakt presudan da bi kupac došao
do vaše „robe“. Zato kada sastavljate svoj oglas i nudite svoju uslugu
razmislite kako to drugi vide i da li dobivaju dovoljno jasnu sliku što vi
zapravo nudite. Kontakt broj u svakom slučaju nije na odmet, rekao bih da je
zapravo neophodan. Pri tome pogledajte i što pojedini administratori grupa ili
oglasnika zapravo dopuštaju na svojim stranicama jer oni ta pravila
prilagođavaju upravo skupini koja tamo ima svoje određene potrebe i navike. Ako
vam takva mjesta nisu zanimljiva bilo bi korektno zaobići te grupe jer
administratori će vas ionako isključiti pa nećete moći vidjeti oglase u tim
grupama. Razmislite o svom pametnom telefonu, on nije samo računalo koje vas spaja s mrežom, on je i dobri stari telefon koji neće izumrijeti bez obzira na napredak tehnologije i često je jedini način da s nekim kontaktirate. ( n.š.)
Nema komentara:
Objavi komentar
Zahvaljujem na vašem komentaru