UMAG – Ponukan dopisom koji mi je
poslao jedan od uglednih teleoperatera u Hrvatskoj, poželio sam u biti njihove
savjete podijeliti i s vama. Kako nam je svima poznato gotovo svaka tvrtka u
Hrvatskoj koristi Facebook, jer je definitivno najpopularnija društvena mreža.
Na žalost, to ne znači da će nas klijenti i naći kad u Google upiše našu uslugu
ili kad žele provjeriti našu ponudu. Ako imamo npr. restoran, gosti žele na web
stranici naći jelovnik, ako se bavimo financijskim uslugama – neće na Facebooku
naći naše reference. Dapače, konkurencija nam putem plaćenog Google oglašavanja
vjerojatno već uzima klijentelu! Zašto bi u bliskoj budućnosti ili čak i
odmah, web stranica trebala biti jača od Facebook fan stranica? O tome ću pisati
u sljedećem postu. / uredio: Nenad Šantalab /
Nema komentara:
Objavi komentar
Zahvaljujem na vašem komentaru