24. 05. 2019.

Klijenti će vas pronaći samo kada pretražuju internet


UMAG - Razmišljajte što drugi pretražuju na svojim omiljenim tražilicama, u osnovi funkcioniraju tako da se upiše željeni pojam, a tražilica Vam da rezultat. Kad pišete sadržaj za svoju web stranicu, uvijek pišite tako da je on odgovor na pitanje koje znate da će klijent postaviti. Primjerice, mnogi gosti pretražuju restorane "gluten free", ali ako na web stranici restorana ne piše taj pojam, neće ih naći! Jedan od najjednostavnijih načina da otkrijete što Vaši klijenti pretražuju je da pogledate Googleove preporuke pretraživanja, koje dobivate tako što u tražilicu počnete upisivati željeni pojam pa Google preporučuje nastavak. Ti se podaci temelje na prijašnjim pretraživanjima korisnika (i rjeđe na Vašim preferencama) – i dobar su pokazatelj popularnosti pojmova. Ako primjerice počnete u Google upisivati "mehaničar", on će Vam preporučiti ne samo lokacije (Rijeka je, koliko vidimo, traženija od Zagreba) već i vrste mehaničara. Ako, primjerice, nudite i usluge popravka kamiona, sad znate da se itekako isplati napraviti podstranicu s naslovom "Mehaničar za kamione". U svakom slučaju razmislite o ovoj temi jer će vam u budućnosti sigurno trebati, a ja ću vam po ovome nastojati pomoći i u budućnosti s novim objavama. / Uredio: Nenad Šantalab /

Nema komentara:

Objavi komentar

Zahvaljujem na vašem komentaru