UMAG - Razmišljajte što drugi pretražuju na svojim omiljenim
tražilicama, u osnovi funkcioniraju tako da se upiše željeni pojam, a tražilica
Vam da rezultat. Kad pišete sadržaj za svoju web stranicu, uvijek pišite tako
da je on odgovor na pitanje koje znate da će klijent postaviti. Primjerice,
mnogi gosti pretražuju restorane "gluten free", ali ako na web
stranici restorana ne piše taj pojam, neće ih naći! Jedan od najjednostavnijih
načina da otkrijete što Vaši klijenti pretražuju je da pogledate Googleove
preporuke pretraživanja, koje dobivate tako što u tražilicu počnete upisivati
željeni pojam pa Google preporučuje nastavak. Ti se podaci temelje na
prijašnjim pretraživanjima korisnika (i rjeđe na Vašim preferencama) – i dobar
su pokazatelj popularnosti pojmova. Ako primjerice počnete u Google upisivati
"mehaničar", on će Vam preporučiti ne samo lokacije (Rijeka je,
koliko vidimo, traženija od Zagreba) već i vrste mehaničara. Ako, primjerice,
nudite i usluge popravka kamiona, sad znate da se itekako isplati napraviti
podstranicu s naslovom "Mehaničar za kamione". U svakom slučaju
razmislite o ovoj temi jer će vam u budućnosti sigurno trebati, a ja ću vam po
ovome nastojati pomoći i u budućnosti s novim objavama. / Uredio: Nenad
Šantalab /
Nema komentara:
Objavi komentar
Zahvaljujem na vašem komentaru