05. 11. 2019.

Karabaja razočaran mesom iz Plodina

UMAG - Naš poznati bajker i gastromaestro Karabaja, član Moto kluba Pirates iz Novigrada, ovih se dana proslavio na facebooku, a danas je i Istarski portal pisao o njegovu slučaju. Ukratko, dva puta nije imao "sreće" pa je kupio meso koje mu po dolasku doma više nije bilo upotrebljivo. Dakle, oprez ! Čitajte do kada meso vrijedi, očigledno treba čitati i vrijeme jer ako mu rok ističe za nekoliko sati nećete ni vi uspjeti pripremiti ukusan zalogaj svojima. Slikovito, kako to on samo zna, opisao je svoj slučaj "Nemam običaj da kupujem meso u Plodinama...još manje meso koje je na akciji u Plodinama... ali, ovaj put sam se sam sebi najviše zamjerio, zatim.....  mesaru koji je to upakirao, pa trgovačkom lancu, pa ni sam više neznam kome... Naime, iz frižidera me gleda 6 sočnih kobasica predivne boje, što bi se reklo, ubile se za roštilj. Na njima piše akcija i da ih je najbolje upotrijebiti do 03.11.2019. godine. Zinula guzica, uzmem... Otvorili smo ih danas i ne pretjerujem kad kažem da još uvijek zračimo kuću od nesnosnog smrada tih naizgled sočnih i lijepih kobasica. Kad me neko sljedeći put vidi u Plodinama, nek' me... istjera vani!!! Sramite se Državo, Inspekcijo i Plodine!" ( Neno )

2 komentara:

  1. POREČ – I ove godine tijekom Adventa u Poreču pa sve do 6. siječnja na Trgu Matije Gubca radit će klizalište od 10 do 22 sata. Obožavatelji leda, klizanja i zimskog ugođaja moći će besplatno klizati i posuditi opremu, najavila je Martina Novosel Dumičić iz Plave lagune koja je za ovogodišnji Advent 'podignula' klizalište na samo par koraka do mora.

    OdgovoriIzbriši
  2. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

Zahvaljujem na vašem komentaru