30. 05. 2015.

Konzum u Umagu ponovo obmanjuje kupce

 Nakon što su nam se u siječnju obratili nezadovoljni kupci trgovačkog lanca Konzum iz grupacije Agrokor u Umagu ponovo smo dobili pritužbu koja bi se mogla okvalificirati i kao obmana kupaca. Naime u subotu, 30. svibnja u prodavaonici Konzuma u Jadranskoj ulici u Umagu još je uvijek "Top četvrtak" i reklama za veliki popust na mortadelu. Na upit u trgovini i mi smo dobili odgovor kao i kupac, a to je da je taj artikal bio na akciji prije dva dana u akciji Top četvrtak dok smo na upit zbog čega i dalje imaju tu reklamu dobili samo slijeganje ramenima. zakon o zaštiti potrošača ovakvo ponašanje opisuje u poglavlju nepoštene poslovne prakse i kaže "Poslovna praksa je nepoštena ako, u smislu određenog proizvoda, bitno utječe ili je vjerojatno da će bitno utjecati na ekonomsko ponašanje prosječnog potrošača kojemu je takva praksa namijenjena ili do kojega ona dopire, odnosno prosječnog člana određene skupine potrošača na koju je ta praksa usmjerena.". Isto tako zakon je jasan za ovakve slučajeve i kaže da se radi o zavaravajućoj poslovnoj praksi jer reklama u ovom slučaju sadrži netočne informacije, zbog čega je neistinita ili ako na neki drugi način, uključujući njezino cjelokupno predstavljanje, pa čak ako je informacija činjenično točna, zavarava ili je vjerojatno da će zavarati prosječnog potrošača, čime ga navodi ili je vjerojatno da će ga navesti da donese odluku o kupnji koju inače ne bi donio.