23. 05. 2019.

Naši kupci/klijenti pretražuju usluge na webu, a ne na Facebooku

UMAG - Naše objave na Facebooku vidi samo dio fanova, pa oglašavanje moramo plaćati stalno. Svaki kupac koji nas lajka nije u našoj, nego u Facebookovoj bazi. Za početak, nemojte misliti da na web stranicu moramo potrošiti sav novac svijeta. Dapače, ako je još niste napravili koristeći alate poput Wixa, Squarespacea ili WordPress.com, možete prvu verziju otvoriti besplatno. Nećemo se upuštati u detalje kreiranja web stranice, jer je to posebna tema koju bismo mogli obraditi u nekom od budućih newslettera. Puno teže od otvaranja ili naručivanja web stranice je pripremanje sadržaja za nju. Bitno je pripremiti teme koje obuhvaćaju naše usluge/proizvode – Što radite? Ne, nije svima odmah jasno što nudite, iako ste u tome dobri, pa Vas ni ne pitaju ni ne kupuju. Ne morate se upuštati u detalje, ali za početak zapišite do 5 usluga/proizvoda koje najčešće nudite, a potom do 5 koje biste željeli da se više kupuju. Uzmite po 2 sata da za svaku uslugu/proizvod napišete jasan naziv i opis od 3 do 5 rečenica koje ne samo da opisuju o čemu se radi, nego i koja je prednost i korist Vašem klijentu odnosno kako biste mu mogli pomoći. Nastavk u sljedećem postu. I ne zaboravite, važno je d vas klijenti mogu pronaći kada pretražuju internet, svakako se registrirajte i na Houthbage profilu / Uredio: Nenad Šantalab /

Nema komentara:

Objavi komentar

Zahvaljujem na vašem komentaru