23. 05. 2019.
Naši kupci/klijenti pretražuju usluge na webu, a ne na Facebooku
UMAG - Naše objave na Facebooku
vidi samo dio fanova, pa oglašavanje moramo plaćati stalno. Svaki kupac koji nas
lajka nije u našoj, nego u Facebookovoj bazi. Za početak, nemojte misliti da na
web stranicu moramo potrošiti sav novac svijeta. Dapače, ako je još niste
napravili koristeći alate poput Wixa, Squarespacea ili WordPress.com, možete
prvu verziju otvoriti besplatno. Nećemo se upuštati u detalje kreiranja web
stranice, jer je to posebna tema koju bismo mogli obraditi u nekom od budućih
newslettera. Puno teže od otvaranja ili naručivanja web stranice je pripremanje
sadržaja za nju. Bitno je pripremiti teme koje obuhvaćaju naše usluge/proizvode
– Što radite? Ne, nije svima odmah jasno što nudite, iako ste u tome dobri, pa
Vas ni ne pitaju ni ne kupuju. Ne morate se upuštati u detalje, ali za početak
zapišite do 5 usluga/proizvoda koje najčešće nudite, a potom do 5 koje biste
željeli da se više kupuju. Uzmite po 2 sata da za svaku uslugu/proizvod
napišete jasan naziv i opis od 3 do 5 rečenica koje ne samo da opisuju o čemu
se radi, nego i koja je prednost i korist Vašem klijentu odnosno kako biste mu
mogli pomoći. Nastavk u sljedećem postu. I ne zaboravite, važno je d vas klijenti mogu pronaći kada pretražuju internet, svakako se registrirajte i na Houthbage profilu / Uredio: Nenad Šantalab /
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar
Zahvaljujem na vašem komentaru