24. 05. 2019.

Osim e-mailom i telefonom, razmislite o tome da za kontakt dodate WhatsApp ili Viber


UMAG – Obećani nastavak ove priče vam donosim i podsjećam na daljnje posupke o kojima treba svakako voditi prilikom svoga predstavljanja javnosti i klijentima. Reference – Što ste dosad radili? Zanimljivo je koliko se često zaboravljamo pohvaliti dobrim primjerima svoga rada, stoga nemojte biti takvi. Pokušajte prikupiti iskustvo od dosadašnjih kupaca ili klijenata za koje znate da su zadovoljni s Vašom uslugom. Pošaljite im e-mail ili ih nazovite i zamolite da u nekoliko rečenica odgovore na sljedeća 3 pitanja. Uz njihovo dopuštenje citirajte ih na svojoj web stranici:
Koji je bio Vaš problem? (npr. "Nismo dobro pripremili gradilište.")
Kako smo Vam pomogli? (npr. "Imali ste najbolji smještaj u gradu!")
Zašto biste nas preporučili? (npr. "Bili ste jako brzi"
Kontaktne informacije – Kako će Vas dobiti? Osim e-mailom i telefonom, razmislite o tome da za kontakt dodate WhatsApp ili Viber. U turizmu i ugostiteljstvu, ali i za kupnju u specijaliziranim trgovinama ili dogovaranje termina za uslugu, klijenti često preferiraju zvati ili slati poruke putem ovih digitalnih servisa. Ikone i grafike za WhatsApp, primjerice, možete naći na njihovoj službenoj web stranici i tako ih lako dodati na vlastitu! Nemojte zaboraviti da te ikone možete linkati tako da, kad kupac na njih klikne, Vas odmah zove putem tog servisa. Ovaj besplatan servis Vam omogućava da generirate linkove za WhatsApp, Viber, ali i druge servise poput Messenger poziva. / Uredio: Nenad Šantalab /

1 komentar:

  1. 歐洲和中國每天的貿易額超過10億歐元

    OdgovoriIzbriši

Zahvaljujem na vašem komentaru