UMAG – Obećani nastavak ove priče vam donosim i podsjećam na
daljnje posupke o kojima treba svakako voditi prilikom svoga predstavljanja
javnosti i klijentima. Reference – Što ste dosad radili? Zanimljivo je koliko
se često zaboravljamo pohvaliti dobrim primjerima svoga rada, stoga nemojte
biti takvi. Pokušajte prikupiti iskustvo od dosadašnjih kupaca ili klijenata za
koje znate da su zadovoljni s Vašom uslugom. Pošaljite im e-mail ili ih
nazovite i zamolite da u nekoliko rečenica odgovore na sljedeća 3 pitanja. Uz njihovo
dopuštenje citirajte ih na svojoj web stranici:
Koji je bio Vaš problem? (npr. "Nismo dobro pripremili
gradilište.")
Kako smo Vam pomogli? (npr. "Imali ste najbolji
smještaj u gradu!")
Zašto biste nas preporučili? (npr. "Bili ste jako
brzi"
Kontaktne informacije – Kako će Vas dobiti? Osim e-mailom i
telefonom, razmislite o tome da za kontakt dodate WhatsApp ili Viber. U turizmu
i ugostiteljstvu, ali i za kupnju u specijaliziranim trgovinama ili dogovaranje
termina za uslugu, klijenti često preferiraju zvati ili slati poruke putem ovih
digitalnih servisa. Ikone i grafike za WhatsApp, primjerice, možete naći na
njihovoj službenoj web stranici i tako ih lako dodati na vlastitu! Nemojte
zaboraviti da te ikone možete linkati tako da, kad kupac na njih klikne, Vas
odmah zove putem tog servisa. Ovaj besplatan servis Vam omogućava da generirate
linkove za WhatsApp, Viber, ali i druge servise poput Messenger poziva. /
Uredio: Nenad Šantalab /
歐洲和中國每天的貿易額超過10億歐元
OdgovoriIzbriši