18. 08. 2019.

Stipe kapa dolje. Ti si naš Feniks. Ti si besmrtan.


Nisam neki strastveni MMA fun, a ni stručnjak borilačkih sportova, ali ovo jutros viđeno za mene je bilo neviđeno. Drevni Egipćani su vjerovali u mitsku pticu Fenix koji bi kako legenda kaže na kraju svog vijeka sebi napravio gnijezdo i izgorio u plamenu, a iz tog praha bi se ponovo rodio, jer mogao je postojati samo jedan Fenix. Time je Fenix postao simbolom besmrtnosti, novog rođenja, nade, postojanosti, vjere, vječnosti. Egipćani su ga zvali bennu. I drugi narodi kasnije preuzimaju taj mitski lik. Grci, rimljani ( simbol vječnosti Rima), u Kini se zvao fenguang ( zaštitnik kineskih vladara ), u Rusiji žar ptica, kod Jevreja milkam.... A u nas Hrvata mogli bi ga nazvati Stipe, jer meni nestručnjaku je ovaj meč tako izgledao. Nakon prve tri runde imao sam osjećaj da je naš Feniks rekao ono što si osobno govorim cijeli moj život: ”Nije gotovo kada je gotovo, nego je gotovo kada ja kažem da je gotovo “.
I onda je bilo gotovo.
I što ono reče Napoleon.
“Dajte mi 100 000 Hrvata da osvojim svijet”
Napoleon je davno shvatio u što sam se i osobno uvjerio.
Stipe kapa dolje. Ti si naš Feniks. Ti si besmrtan.

/napisao: Ivan Selak /

Nema komentara:

Objavi komentar

Zahvaljujem na vašem komentaru