20. 08. 2019.

Top food and diners in Istria Nord West

Pošto i sam volim dobro papati, teme u vezi gastronomije koje pronađem na netu ili me neki portali o tome obavijeste s vremena na vrijeme, uvijek me dirnu duboko u želudac. Mene dirnu samo tekstovi, a nepca i ostale organe onih pravih moćnih gurmana zasigurno dirnu svakog puta kada posjete mjesta gdje se dobro jede u našem okruženju. Mada moram priznati da iz svoga skromnog iskustva nisam baš oduševljen kvantitetom namjernica koje se nude u nekim mjestima koja su popularna među gostima, ta mjesta ipak su na dobrom glasu pa samim time i postaju kvalitetna. Kvaliteta tek ovisi o broju gostiju i prometu u kasi, a ne o vrsti i sadržaju koji se nudi, to je često kontradiktorno ali prolazi. Bez obzira na to, ugledni portali koji prate gastronomiju uspijevaju dobiti povratne informacije na temelju kojih objavljuju da li su neka mjesta popularnija od drugih. Da li je tome uistinu pridonijelo i ono što se dobije na tanjuru ? Svakako da je, jer u suprotnom nebi se probili na sam vrh po broju korisnika koji su dali povratne informacije. Po tome kriteriju ja vam ovdje donosim Top 5 naših domaćih i Top 5 susjednih, slovenskih gastro destinacija u priobalju. Kod nas je redoslijed popularnosti sljedeći:  Konoba Nono, Konoba Rustica, Konoba Buščina, Malo Selo i Konoba Da Lorenzo. Kod naših susjeda slovenaca poredak izgleda ovako: Pirat iz Pirana, Ribja kantina iz Portoroža, Pri Mari - Piran, Ostarija - Portorož i Ivo iz Pirana. ( Crobloger - izvor informacija Tripadvisor ) 

1 komentar:

Zahvaljujem na vašem komentaru