UMAG - Ovo je jedna, jako tužna, priča i pitanje vlasnicima, dioničarima i poduzetnom svijetu koji ima bilo kakve poslovne veze sa brendom Tomato. Ovo je reklama, Tomato je odlučio da je ovo antireklama njihovom poslovanju. Ne pišem ovo jer sam to negdje čuo, već to pišem jer ovo proživljavam osobno. Početkom studenog mjeseca poželio sam novi SIM broj, cijene sam proučio i zaključio da bi Tomato na neku sitnu mjesečnu pretplatu bio za mene idealna opcija. Nakon razgovora s jednim od agenata, a kasnije ih je bilo bezbroj koji "mi mogu pomoći" na moju kućnu adresu 10.11. stigao je i Ugovor sklopljen na daljinu 7.11.
Već po primitku Ugovora pristao sam Uvjete i sve drugo sam skinuti sa weba pa je to bio i moj pristanak na uslugu. Danas je 22. prosinca, ja niti nakon desetak pokušaja da dobijem uslugu još uvijek nemam taj SIM. Kartica je navodno na putu preko DPD usluge već oko sedam dana, nemoguće, oni to rješavaju u roku tri dana, a u partnerskom centru u Umagu doista postoji u računalu moj "nalog" ali oni mi ne mogu izdati karticu dok ju netko ne aktivira u A1 centru u Zagrebu. Pa da nije doista tužno, bilo bi smiješno, ali ovako neznam što bih više rekao a da ne prijeđem granice dobrog ukusa. Svima koji ste ovo pročitali puno hvala jer sam to morao javno reći. "Tomato, samo ono što ti stvarno ne treba" moja je poruka za kraj. Nakon svega očekujem od Tomata ispriku i ništa više jer znam da se ništa drugo ne bi niti moglo očekivati. Nenad Šantalab, Umag
Da,događa se.
OdgovoriIzbriši