06. 01. 2022.

U TOP 100 pizza iz Hrvatske i još 5 europskih destinacija ima i istarskih, koje su to pročitajte na umaškom blogu

UMAG  – Prije nekoliko godina pokrenuo sam blog na temu pizzerije u Istri. Namjera mi je bila obići što više pizzerija i o svom zadovoljstvu pisati na blogu te možda napraviti i neku rang listu meni najboljih pizza. Nažalost, svoj naum nisam uspio sprovesti u djelo. Ipak ovih dana pronašao sam jednu vijest koja me oborila s nogu. Sličnu ideju u djelo je sproveo jedan zagrepčanin s radnom adresom u Osijeku, njegovo ime je Dragan Maloševac koji inače radi kao doktor hitne medicine, a bavi se i trčanjem maratona. Čovjek je u nekoliko godina obišao, isprobao i sve to fotografirao te opisao preko dvije stotine pizzeria i to ne samo u Hrvatskoj već i u Mađarskoj, Srbiji, Sloveniji, Italiji, Belgiji i Slovačkoj. Na temelju svoga iskustva prvo je sastavio Top 50 pizza ali, kako mi se čini, zbog bogate i ukusne konkurencije, sve je proširio i sastavio Top 100 pizza. Kad kažem pizza to doista i mislim jer se pri ocjenjivanju vodio načelom zadovoljstva s pizzama, a ne i sa ukupnim ugođajem na lokaciji. Stoga svi oni objekti koji su uvršteni u top 100 pizzerija moraju prvenstveno po mome mišljenju biti zahvalni svojim vrijednim pizajolima koji su te pizze izradili i ispekli. U popisu Top 100 pizzerija našlo se i nekoliko istarskih. Najbolje se kvalificirala pizza iz pizzerije TIVOLI Pula koja je dospjela na visoko 19. mjesto, 21. mjesto osvojila je pizza iz pizzerije JUPITER iz Pule, 47. mjesto pizza iz pizzeria LUNGOMARE Novigrad, 56. mjesto Pizzeria & Bar UNO Rovinj, 88. mjesto pizzeria ANDI Bašanija, Umag i 97. mjesto pizzeria STARI SALOON Poreč. ( n.š.)

Nema komentara:

Objavi komentar

Zahvaljujem na vašem komentaru