31. 08. 2016.

Početak je ŠKOLE - Raskrižje Kolodvorska - Školska - Špinel jedno od opasnijih u Umagu ?

UMAG - Pred nama je početak nove školske godine i sigurnost naših malih prijatelja je na prvome mjestu. Državna cesta D75 koja svojim dijelom prolazi kroz Kolodvorsku ulicu u Umagu prvoga dana lipnja svečano je puštena u promet kao moderna "žila kucavica" Umaga. Ona je to doista i postala ne samo u smislu želje gradskih vlasti u osiguravanju sigurnijeg i bržeg prometa već i u smislu povećane frekvencije prometnih nezgoda. U svome prethodnom tekstu raskrižje Kolodvorska - Školska i Ulica Špinel nazvao sam Crna prometna točka Umaga što je možda bilo malo pretenciozno. Iako su građani svjedoci gotovo svakodnevnih nezgoda i sudara vozila na tom kružnom toku, službena evidencija PP Umag za razdoblje od otvaranja prometnice 1. lipnja do 16. kolovoza bilježi samo 9 službenih prometnih nezgoda. Iako to ne izgleda puno, susjedi koji žive u tome dijelu grada pod pritiskom su toga raskrižja od samoga početka. Noćno škripanje pneumatika i učestali bliski kontakti vozila doprinose dojmu da su nesreće na tom raskrižju učestale. Ipak, oprez vozača ali i pješaka trebao bi pomoći da se nezgode i stradavanja ne dogode. Sretan, prvi dan škole i vrtića ! / pripremio: N.Šantalab /

2 komentara:

  1. UMAG - OLD TIMER CLUB Umag - eine internationale Parade von alten Fahrzeugen, Umag wird das Ende des Sommers zu feiern. Bereits zum siebten Mal, ein Verein von alten Autos "Eppur Sie Muove" von Umag auf das Turnier am Wasser alte Fahrzeuge aus mehreren Nachbarländern zu sammeln. In zwei Tagen, am 10. und 11. September in Umag wird durch Ausstellungen und Fahr Dutzende von Fahrzeugen aus verschiedenen Epochen der Automobilgeschichte gezeigt.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bjelovar, UMAG
    - At vain 20 kilometrin päässä läänin keskustasta Bjelovar on kunnan "Great Grđevac". Tämä on paikka edistää elämän peruskoulun, huoltoasema, posti, kirkko, apteekki, kotisairaanhoidon, metsä- toimistot, hammaslääkäri, enemmän erilaisia ​​kauppoja, leipomot ja kahvilat. Syntyi kirjailija Mate Lovraka, äärimmäisenä tunnetaan Train lumessa ja Pera Kvrzica, äskettäin on uusi ja suuri aurinko lämmitetty uima-allas lisäpalveluita vierailla Jan Jurina, käsipallo pelaaja Italian ensimmäinen liiga Capri, poika kuuluisan Bjelovar käsipallo pelaaja ja Olympic valloittaja mitalit, Paul Jurine. Sijasta Centerin Mate Lovraka kanssa kopio alkuperäisestä vesimyllyn ja juna televisiosta elokuva Juna lumessa. Mutta myös arvo kiinteistöjen Manner Kroatiassa ei ole oikea hinta. Kysyntä on kuitenkin pieni, omaisuutta ei edes myy toisin Umag, Istrian ja loput rannikon Kroatian missä on edelleen kysyntää kiinteistöjen. Esimerkiksi on asunto lähes 75 neliömetrin alkamista sopeutumisen kanssa kaikki liitännät. Asunto on rakennus, jossa on viisi asuntoa vankka rakenne, on kellari ja parveke ja korkeus 300 cm. Tarvittavat ulkoa ja ovet, sisätilojen osa seiniä, laminaatti ja kylpyhuone ja kalusteet. Huoneisto on no-load, ja omistaja najmjerava myydään 21,500.00 euroa, joka tänään näyttää mahdottomalta. Mutta koska jokainen hyödyke on sen ostaja voi olla myynnin pian toteutuu. Tietoa asunto on saatavilla osoitteessa +385 98600700

    OdgovoriIzbriši

Zahvaljujem na vašem komentaru